Moduł prestashop pozwalający na stworzenie programu lojalnościowego. Dzięki temu rozwiązaniu ustalisz progi cenowe dla stałych klientów.
Jak to działa?
Moduł operuje na grupach klientów. Sklepy zazwyczaj są skłonne udzielić rabatów swoim stałym klientów. W tym celu ustalają grupy klientów, do których przypisują swoich stałych zakupowiczów lub tworzą kody rabatowe i udostępniają je swoim klientom. Nasz moduł pozwala na zautomatyzowanie tego procesu, a tym samym daje informację klientowi, że ma taką możliwość, ale nie o tym. Oto schemat działania
- Po instalacji modułu, w panelu sklepu pojawi się nowa zakładka - Progi cenowe
- Administrator sklepu tworzy program lojalnościowy dodając progi cenowe jakie klient musi osiągnąć, aby otrzymać zniżkę na kolejne zakupy
- W formularzu ustawiamy:
- Kwotę,
- Grupę klientów, lub zniżkę procentową. W przypadku podania zniżki grupa zostanie automatycznie dodana,
- Nazwę / tytuł progu cenowego
- Opcjonalnie grupę klientów, dla której zasada ma zostać pominięta - klienci z określonymi grupami cenowymi nie będą mogli uzyskać progu cenowego
- Opcjonalnie Zakres czasu w jakim łączna kwota zakupów powinna zostać osiągnięta
Klient będzie miał podgląd na to, ile musi wydać, aby przy następnych zamówieniach otrzymać stały rabat.
Korzyści dla klientów
- Wgląd na program lojalnościowy sklepu
- Pieniądze - możliwość zdobycia stałych rabatów na kolejne zamówienia
- Czas - proces jest zautomatyzowany
- Godność - mimo tego, że zasady rabatowania są w dzisiejszych czasach powszechne, klienci często nie piszą do sprzedawców z prośbą o przyznanie rabatów właśnie z powodów osobistych. Część z nich uważa, że proszenie o zniżki jest poniżająca
Korzyści dla sprzedającego
- Zwiększenie sprzedaży - stali klienci wiedząc, że mają możliwość tańszych zakupów danym sklepie często zbierają również zamówienia wśród swoich znajomych. Jest to dość częste zjawisko nie tylko ze względu na rabat, ale również po to, by zapłacić za wysyłkę tylko raz
- Marketing - umiejętnie ustalenie progów cenowych zwraca się. Programy lojalnościowe sprawiają, że klient przywiązuje się do marki